Nowa drukarka od Posnet. Co potrafi model Trio?

Marka Posnet przyzwyczaiła nas w ostatnich latach do tego, że wypuszcza na rynek urządzenia fiskalne o konstrukcji modułowej. Innymi słowy, modele, które można z powodzeniem rozbudowywać o dodatkowe rozwiązania technologiczne. Podobnie jest w przypadku nowej drukarki tego producenta, czyli Posnet Trio. Co jeszcze ma do zaoferowania wspomniane urządzenie?

Z komputerem, tabletem lub do biletów

Posnet rzadko kiedy nadaje swoim urządzeniom przypadkowe nazwy. Nie inaczej jest w odniesieniu do modelu Trio. Wspomniana drukarka zapewnia bowiem 3 zupełnie różne rozwiązania technologiczne. Po pierwsze, urządzenie może współpracować z komputerem lub terminalem komputerowym. To standardowa wersja tego modelu. Po drugie, Posnet Trio można wyposażyć w specjalny uchwyt do zamontowania tabletu. Po zintegrowaniu obydwu urządzeń otrzymamy coś, co będzie przypominało komputer all-in-one lub terminal komputerowy. Pamiętajmy jednak, że wariant ten będzie również posiadał wszelkie funkcjonalności drukarki fiskalnej. I wreszcie po trzecie, Trio jest dostępna w wersji przeznaczonej do sprzedaży biletów.

Przedsiębiorca, który zdecyduje się na zamówienie tej drukarki, zyska więc możliwość kompleksowego dostosowania swojego modelu do potrzeb firmy. W przypadku wspomnianego wcześniej połączenia z tabletem, będzie to rozszerzenie dostępne na każdym etapie eksploatacji urządzenia – zarówno na początku, jak i nawet po wielu latach.

Praca mechanizmu drukującego

Skoro mamy do czynienia z drukarką fiskalną, trudno nie wspomnieć o zastosowanym w niej mechanizmie termicznym. Tym bardziej, że Posnet Trio może się pochwalić naprawdę dobrymi parametrami pracy. Urządzenie nie tylko wystawia paragony z prędkością 30 linii/s, ale także zapewnia dziecinnie prostą wymianę materiałów eksploatacyjnych. Warto wspomnieć, że pod względem gabarytów Trio jest małym modelem, więc oferuje obsługę rolek papieru o długości 30 m. Ponadto, drukarka może umieszczać na dokumentach różne grafiki, długie nazwy produktów bądź usług, NIP-nabywcy oraz kod kreskowy 1D lub 2D.

Jednoznaczna identyfikacja asortymentu

Definiowanie produktów i usług, które znajdują się w ofercie firmy, jest jednym z obowiązków podatnika. Innymi słowy, przedsiębiorca musi jednoznacznie identyfikować wszystkie elementy asortymentu. W przypadku Posnet Trio, obowiązek ten nie powinien przysporzyć najmniejszych problemów. Drukarka może bowiem współpracować z bazą towarową, w której znajdzie się nawet 250 000 pozycji PLU. Ponadto, każdemu elementowi oferty da się tutaj przypisać nazwę o maksymalnej długości 80 znaków! Jak widać, Posnet Trio poradzi sobie podczas pracy z bardzo rozbudowanym asortymentem.

Komunikacja wewnątrz systemu sprzedaży

Powszechnie wiadomo, że każda drukarka fiskalna, która funkcjonuje w systemie sprzedaży, musi współpracować z jednostką centralną oraz oprogramowaniem komputerowym. Jak pod tym względem prezentuje się Posnet Trio? Urządzenie jest dostępne zarówno w wersji podstawowej, z portem USB, jak i w wariantach z rozszerzeniami. Dzięki temu można z łatwością dostosować drukarkę do rozwiązania systemowego, które działa w firmie.

Osobną kwestią jest to, że model Trio obsługuje 2 protokoły komunikacyjne: Posnet oraz Thermal. W związku z tym, drukarka może współpracować z różnego rodzaju programami sprzedażowymi, magazynowymi czy też gastronomicznymi.

 

Źródło wpisu: www.posnet-trio.com

Related Posts

Poznaliśmy już najmniejszą drukarkę online. Oto Posnet Temo w nowej wersji!

Każdego dnia docierają do nas kolejne informacje na temat urządzeń fiskalnych online. Jak wiadomo, niedługo zaczną obowiązywać zmiany w ustawie o VAT, które umożliwią instalowanie i stosowanie modeli nowego typu. Dziś natomiast chcielibyśmy podzielić się tym, co wiemy na temat najmniejszej drukarki fiskalnej online, która w maju 2019 roku trafi do ofert dealerów technologii sprzedaży. […]

Read More

Niepozorny dokument o niebagatelnym znaczeniu – książka serwisowa

Praca przedsiębiorcy z urządzeniem rejestrującym polega w dużej mierze na prowadzeniu zróżnicowanej dokumentacji. Wystarczy tu wymienić wydawanie paragonów oraz gromadzenie ich kopii, sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych czy tworzenie ewidencji zwrotów bądź reklamacji. Swój istotny udział w tej dokumentacji ma również książka serwisowa, która z początku może się wydawać nieistotnym plikiem kartek. Warto więc nieco […]

Read More

1 Comment

  • oliwier on 10 stycznia, 2017

    czy mi się zdaje, czy podobnie jak revo, trio ma mechanizm drukujący jakby z opcją samodzielnego odebrania paragonu przez klienta???

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Rozwiąż CAPTCHA *